همانطور که گفته شد تبلیغات آنلاین بخش های زیادی ندارد ولی هرکدام گستره ی زیادی دارند که مخاطبین مختص بخود را جذب خواهند کرد. اما برسیم به پاسخ اصلی این مقاله که بواقع در این شرایط { بهترین و پربازده ترین نوع تبلیغات در بین تبلیغات آفلاین و آنلاین کدام است؟}
باید تلاش کرد با انتخاب بهترین برنامه تبلیغاتی عین سابق بصورت مداوم اعتمادسازی کرد و بصورت روزمره مردم را در جریان محصولات و تخصص و کاراییمون قرار دهیم. دو موضوع را باید باور داشت که
1: بخش اعظمی از فعالیت مارا از کار انداخته اند
شبکه های اجتماعی بواقع درگاه دردسترس تمام کسب وکارهاست که با کمترین هزینه بیشترین جذب مخاطب را میتوان ازآن داشت ولی این امکان با بستن واتساپ، اینستاگرام و یوتیوب ازما دریغ شده
2: درگیر فیلتر شکن شدن برخلاف عامه مردم، تنها برای صاحبین کسب وکارها واجب است.
پس باید 2کار اصلی را انجام داد:
1/ قله ی شبکه های اجتماعی مون رو انتقال بدیم به یک شبکه فیلتر نشده. تا حالا اگر اینستاگرام بعنوان اولین و قله ی درگاه ارتباطی کسب وکارمون محسوب میشد، حالا دیگر باید به یک شبکه داخلی انتقال دهیم مانند آپارات، روبیکا ویا ایتا (هرکدام که امنیت و کارایی بالاتری دارند) البته آپارات که باید داشت برای جایگاهی که در گوگل دارد ولی بسیاری از کسب وکارها قابلیت فیلم شدن ندارند ویا مختص قشر خاصی هستند و خصوصی؛ اینجاست که شبکه ی أمن مورد نیاز است. خوشبختانه پیام رسان تلگرام این روزها وضعیت مناسبی دارد و برای انتقال مطالب و راه اندازی یک باشگاه مشتریان عالی ست که همه در «مدیریت شبکه های اجتماعی» توضیح داده شده است.
2/ اقدام بعدی تولید محتوایی با هدف رفع دغدغه این روزهای مردم با درون مایه همدردی ست.
اما بهترین نوع تبلیغات بطور کل کدام است؟؟
پیشنهاد اول ما پنل های پیامکی ست. تا اشباح نشده میتوانید در یک جمله ی کوتاه جذاب بهمراه لینک مرتبط با صفحه تون به مردم شهر، استان و یا بازار هدفتون در سراسر کشور پیامک کنید؛ قابلیتی که اینروزها دیگر همه به آن دسترسی دارند.
گزینه بعدی داشتن حتمأ یک صفحه اختصاصیه؛ وبلاگ، پنل کاربری در سایت های دیگر ویا حتی یک سایت تک صفحه ای از خود داشته باشید که بتوان در ضعیف ترین نت هم وقتی بدنبال چیزی شبیه به خدمات شما هستند پیداتون کنن.
سومین پیشنهاد بیشتر مناسب هلدینگ ها و شرکت های بزرگ است که باید حتمأ یک کمپین اختصاصی را همیشه داشته باشند.علاوه بر اینکه باید با CRM و ریتنشن قوی داشته ها را حفظ کرد باید با یک کمپین پرقدرت مانند تبلیغات کلیکی و تبلیغات ارجاعی بهمراه تبادلی مشتریان جدیدی به مجموعه اضافه کرد.
ایمیل مارکتینگ گزینه ی بعدی خواهد بود که با یک برنامه ریزی گسترده و منسجم میتوانید گروههای شبکه های اجتماعی را از طریق ایمیل دوباره دور هم جمع کنید و با تخفیفات و هدایای ویژه خدماتی مشتریان خود را سوپرایز کنید .
تبلیغات آفلاین شهری بدون شک گزینه بسیار خوب و کم هزینه ای خواهد بود که بلأخص کسب وکارهای محلی میتوانند بالاترین بازدهی را بعداز پیامک ازین نوع تبلیغات داشته باشند.