بهترین تبلیغات آفلاین و آنلاین دراین شرایط

بهترین نوع تبلیغات در ایران کدام است؟

در انتخاب بهترین نوع تبلیغات در حیطه ی آفلاین و آنلاین بلآخص در این شرایط فیلترینگ تردید و دغدغه های بسیاری نهفته است که برحسب سوالات کاربران این مقاله تهیه و منتشر شد تا با بررسی تمام گزینه های موجود بهترین نوع آن متناسب با بیزینس شما انتخاب و عملی شود.

با بررسی تمام بخش های تبلیغات آفلاین؛ دراین ویدئو تمام گزینه های تبلیغات آنلاین بررسی شد و در انتها پربازده ترین آن معرفی شد و جوانب و راز قدرت گرفتن آن نیز شرح داده شد که نیاز است حتمأ تا انتها ویدئو رو ببینید

از کسب وکارهای محلی تا هلدینگ ها و شرکتهای بزرگ آسیب جدی دیده اند دراین انسداد شبکه های اجتماعی که تنها یک شبکه ی سرگرمی نبوده اند بلکه سالهاست به درگاه اصلی بسیاری از کسب وکارها و اطلاع رسانی خدمات و بیزینس ها تبدیل شده اند. اگر اطلاعات جامع تری از ویدئوهای بالا مد نظر شماست تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

انواع تبلیغات آفلاین

برای انتخاب بهترین گزینه در بین سیل متعدد تبلیغات آفلاین و آنلاین باید ابتدا موارد آنها را بررسی کرد و براساس بودجه و سنخیت آنها با بیزینس شما، برای سفارش و اجرای آن اقدام کنید. 

این موضوع ابتداعأ حائز اهمیت است که آژانس تبلیغاتی دیجیمون مشاور و مجری انواع تبلیغات آفلاین و آنلاین متناسب با بیزینس و بودجه شما خواهد بود.

بنرها و بیلبوردهای تبلیغاتی

از عنوان تبلیغات محیطی خودداری کردیم چون شامل تراکت و پخش پوسترها نیز میشود و ما این گزینه را در بخشی جدا بررسی کردیم. بنرها و بیلبوردهای شهری یکی از پرهزینه ترین تبلیغات آفلاین بشمار میرود با امتیازات مثبت و منفی مختص بخود. پیش از بقدرت رسیدن تبلیغات آنلاین این اطلاع رسانی محیطی بود که بالاترین کارایی و جذب عموم را بهمراه داشت و امروزه بدلیل حضور سیل عظیم مردم در سطح شهر این گزینه بازدید بالای تمام اقشار جامعه را بهمراه خواهد داشت و همین نکته ی مثبت آن است. و امتیاز منفی آن نیز تکراری شدن و أفت جلب توجه آن خواهد بود. خاصیت عادت به تکرار مکررات در انسان باعث میشود دیگر به تک تک بنرها و بیلبوردها در میان سیل عظیم آنها توجه نکند و این موضوع از کارایی آن خواهد کاست. اینجاست که تبلیغات پارتیزانی که بعنوان تبلیغات چریکی شناخته میشود، بکار خواهد آمد و با طراحی های متفاوت و خاص میتواند این ضعف را برطرف کند و نظرها را دوباره بخود جلب کند.

البته از تکنیک های دیگری نیز کانون های تبلیغاتی بهره میبرند مانند تعدد یک بنر پشت سر هم یا بیرون زدگی بخشی از یک سوژه از فِرِم تابلو و یا استفاده از مدل های بازیگر با تیپ و چهره خاص مانند سیبیل بهنام بانی…

پنل های پیامکی یا SMS مارکتینگ

ارسال پیامک های کوتاه تبلیغاتی به شماره هایی از بازار هدفتان، منطقه، پیش شماره ای خاص و یا هر شماره ای که مد نظر شماست؛ یکی دیگر از انواع تبلیغات آفلاین پرطرفدار است. این نوع تبلیغات میشود گفت قیمت مناسب تری نسبت به سایر انواع بازاریابی ها دارد ولی احتمال کلیک یا تماس گرفتن به محتوا و زمانی که منتشر میکنید بستگی دارد. شما به یک شرکت وابسته به مخابرات و یا شرکت های فروش پنل پیامکی سفارش یک پنل اختصاصی میدهید که با مبلغی خاص این پنل همیشه در اختیار شماست و با میزان شارژی که میکنید میتوانید به هزاران نفر پیامک کنید.

اگر در کمترین حجمِ کلمات، فرصت و امتیازی خاص برای کاربر قائل شدید میتوانید انتظار اثر بخشی این تبلیغات را داشته باشید در غیر اینصورت پیام شما در لیست هرزنامه ی مردم قرار خواهد گرفت؛ پس باید به جذابیت و ماهیت متن توجه ویژه داشت.

بازاریابی تلفنی یا تله مارکتینگ

اگر فیلم گرگ والستریت را دیده باشید بدون شک دلتان خواسته در شرکت والستریت کار میکردید تا میتوانستید در آن حال و هوا بازاریابی کنید چون بواقع به بهترین شکل بازاریابی تلفنی فردی را بتصویر میکشد. تله مارکتینگ در اوایل دهه 80 میلادی پرکاربردترین نوع تبلیغات در آمریکا را بخود اختصاص داده بود چون میتوانستند با آن به:

. گفتمان دوستانه برای قانع سازی

. جلب اعتماد مشتری از طریق واقعیت حضور

. پاسخ دهی به مشتریان و نظر خواهی از آنان

. معرفی گزینه های جایگزین یا پوششی بنا به شرایط مخاطب

و امتیازات دیگر دست پیدا کنند و همه ی اینها در نتیجه، اعتماد سازی برای خرید و دریافت خدمات شما را رقم خواهد زد پس در این عصر که در تعدد و تنوع اعتماد سازی بسختی شکل میگیرد شما میتوانید برروی تبلیغات تلفنی حساب ویژه ای باز کنید بخصوص اگر محصولی کم مصرف یا مشتریانی ویژه دارید مانند: شرکت های تصفیه فاضلاب؛ فروشنده گنج یاب؛ روان درمان ها و…

برپایی ایونت های تبلیغاتی

اگر مقاله ی ایونت چیست؟ را مطالعه کرده باشید همراه تلفیق آن با نکاتی که در ادامه خواهیم گفت به اهمیت این نوع بازاریابی آفلاین پی خواهید برد و همینطور چرایی تأکید بسیاری از صاحبین کسب وکارهای بزرگ و خاص برای داشتن این نوع تبلیغات در برنامه ی روتین بازاریابی خود. برپایی یک دورهمی، ورکشاپ یا ایونت های شخصی و گروهی در قالب نمایشگاه یا دوره های مجزا میتواند در گروهی مرتبط با بازار هدف شما یک پرزنت حضوری را رقم زد که جدیدترین دست آوردها، دامنه خدمات و امتیازاتی را که شاید نتوان در یک متن و ویدئو آنلاین منتقل کرد با تأثیر واقعیت حضور؛ به مخاطبین خود انتقال داد. این نوع بازاریابی مانند سایر تبلیغات مزایا و معایبی بهمراه دارد. ازجمله امتیازات آن حضور در جمعی ست که از غربال عامه ی مردم دور هم جمع شده اند و این یعنی مرحله ی اول قیف فروش شکل گرفته است (تیری در روشنایی بجای تیری در تاریکی)؛ همینطور پرزنت حضوری و اعتماد سازی برای جذب اسپانسر ها و خریداران مورد نظر شما که تنها یک «خوش آمد حرفه ای؛ تخفیفات انحصاری، پاسخگوی موجه و معاوضه راههای ارتباطی و تبادلی» با شما فاصله دارد. از نقاط ضعف آن نیز میتوان به کم بودن زمان و افراد ویا عدم فرصت برای تست و مقایسه کاربران اشاره کرد که در مقاله ای مجزا به تمام جوانب برپایی یک ایونت تبلیغاتی کارآمد و پربازده خواهیم پرداخت. 

تبلیغات ارجاعی یا بازاریابی تبادل

تبلیغات ارجاعی در ویدئو اهمیت بنر تبلیغاتی در سایت های پولی به آن پرداخته شده که تعریف رسمی آن به معنی سپردن بنر یا متن تبلیغاتی به سایت، مجموعه یا اینفلوئنسریست که ورودی و به اصطلاح پاخور بالایی دارند. یعنی شما با ارجاع یک بنر تبلیغاتی به سایتی معتبر در هدر یا سایدبار آن تبلیغات ارجاعی انجام میدهید مانند تبلیغات متحرک در {آپارات، سافت98، دیجی کالا} اما ارجاعی که مد نظر ماست آفلاین و در تلفیقِ با تبادل است؛ که هزینه ی کمتر و محبوبیت بیشتری بهمراه دارد. بطور مثال برای مجموعه ی تولید قطعات برقی ماشین و آموزش تکنسین آن که مجموعه دیجیمون افتخار همکاری با آنها را داشته پیشنهاد شده که یکسری بنر و استندهای دیواری و ایستاده، تقویم و وسایل رومیزی و لباس فرم ویا یکسری کدهای تخفیف با مضمون تبلیغات مجموعه، سفارش داده و برای نصب در فروشگاه و کارگاههای مشتریان شما بصورت هدیه و رایگان نصب شود و همینطور کد تخفیف ضمیمه تمام فاکتورهایی شود که یک صافکار، نمایشگاه دار، مکانیک(تمام مشاغل مرتبط) برای مشتریان خود صادر میکنند. با اینکار تمام افرادی را که از لحظه ی خرید اتومبیل تا تصویه حساب در یک تعمیرگاه حضور دارند از حضور خود و خدماتتان مطلع میکنید که در واقع اینکار را صاحب تعمیرگاه یا رابطتتان در دفاتر تعویض پلاک انجام میدهد و شما در عوض به آنها تابلو و لباس و یکسری خدمات دیگر داده اید. در گامی فراتر و البته محبوب تر میتوانید با عاملین و صاحبین این مکان ها محتوای اشتراکی تولید کنید و در شبکه های اجتماعی و درگاههای خود به اشتراک بگذارید که علاوه بر خُلق حرفه ای شما مشتریان بسیاری را به شما میرساند. میبیند که با هزینه ی کم تنها با یک تبادل و خلاقیت چگونه میتوانید محبوبیت و کاربر اختصاصی جذب کنید. البته نتیجه مطلوبش به متن درج شده در بنر یا میزان کد تخفیفی که ارائه میدهید بستگی دارد که در انتها خواهیم گفت چطور با همدردی و پیشنهاد تسکین این شرایط اقتصادی در صنف خود منحصر بفرد باشید.

تراکت و سیستم حمل و نقل شهری

پخش تراکت را از تبلیغات محیطی جدا کردیم چون تنها در ماهیت اشتراک دارند در صورتی که کاملآ کارایی متفاوتی دارند. در مقاله ی «راز تبلیغات چاپی» بطور ملموس توضیح دادیم که چطور بطور فردی طرف را دعوت میکنیم که ما و تبلیغات مارا ببیند. درواقع در بیلبورد بصورت جمعی مردم را به تماشای خود دعوت میکنیم ولی در پخش تراکت به فرد میگوییم این مال توست و تو مارا ببین. این موضوع بار روانی مطلوبی بهمراه دارد اگر:

1. طراحی منحصربفردی داشته باشد(مثلآ دستمایه قراردادن موضوعات روز با چاپی خلاقانه)

2. مطلبی از رفع نیاز اجتماع و یا همدری و رفع دغدغه باشد

3. فردی موجه وبا روابط عمومی بالا برای پخش آن اختصاص داده شود

4. در مناطق بازار هدف و پربازده پخش شود

5. گاهأ میتوان چند کاربرده یا آیات معنوی برای عدم دور انداختن در آن درج شده باشد

اینها و چند مورد تکنیکی دیگر کاملآ میتواند سفارش و پخش شما را مدیریت کند و یک تبلیغات آفلاین پربازده را برای کسب وکارتان رقم بزند. همینطور تبلیغات در سیستم حمل ونقل شهری مانند بنرهای پوششی برروی مترو، اتوبوس و تاکسی های شهری ازجمله عوامل پرطرفدار در شهرهای بزرگ و تجاری هستند که طبق اعلان سازمان تبلیغات کشور در سال 99 در یک نظرسنجی تبلیغات حمل ونقل شهری را 68% کارآمد وسودده برآورد کرده و در رنکینگ دوم و سوم تبلیغات آفلاین که بیشترین بازدهی را در مقابل هزینه مصرفی دارا هستند، قرار داده است.

بازاریابی پخش

بخش پرطرفدار برای قدیمی تر ها و رانندگان شهری و برون شهری که برای شرکت هایی که خدماتی در ارتباط با رانندگان عرضه میکنند هیچ چیزی نمیتواند جای آن را بگیرد. و آن رادیو ست. تبلیغات پخش به آگهی های منتشر شده از رادیو، تلویزیون و تلویزیون های شهری گفته میشود که تبلیغات تلویزیونی در هرشرایطی گزینه ی اول یا دوم تبلیغات آفلاین برای هرنوع کسب وکاری ست. البته آمارها نشان میدهد بدلیل شبکه های ماهواره ای، کیفیت پایین برنامه ها و قیمت بالای تبلیغات در تلویزیون ایران درصد کارایی این درگاههای پخش در سالهای اخیر بشدت أفت داشته ولی برای مجموعه های بزرگ و نیمه دولتی تلویزیون انتخاب اول خواهد بود. اگر در برنامه منظم طبق زمانبندی درست و تکرار در چند شبکه سفارش تلویزیونی داشته باشید میتوانید تا آخر ماه انتظار دیدن یا شنیدن حداقل 65 درصد از مردم کل کشور ازآن آگهی را داشته باشید که این آمار با نوع محتوا و افراد استفاده شده در ساخت آن تا83% قابل افزایش است. بطور مثال میتوان همزمان به چند واینر شبکه های اجتماعی سفارش ساخت دابسمش یاطنز مرتبط باآن را دادتا ترند شدن این آگهی را همزمان در رسانه های دیجیتال وشبکه های آفلاین سبب شود.

9 راهکار اصلی افزایش سرعت لود سایت که هر وبمستری باید اونرو بدونه

انواع تبلیغات آنلاین

تبلیغات شبکه های اجتماعی

تبلیغات آنلاین شاید تعدد بخش هایش مانند تبلیغات آفلاین نباشد ولی همین بخش ها گستردگی بسیاری دارند که هرکدام خود دامنه و دانش بسیاری را میطلبد. یکی از مهمترین جنبه های تبلیغات آنلاین شبکه های اجتماعی ست که این روزها پرکاربردترین آنها در ایران دچار فیلترینگ شده است و این مقاله نیز سعی در راه حل برون رفت ازین مشکل و معرفی جایگزین برای آنها را دارد. همانطور که در مقاله ی «مدیریت شبکه های اجتماعی» تشریحی کامل از ماهیت و نحوه کارکرد با این شبکه ها بیان شد؛ (تولید محتوا، شناخت و تبادل با کاربران، اعتمادسازی، فروشگاهها و تبلیغات و همینطور مشتری مداری) تمامأ در شبکه های اجتماعی رقم میخورد که بدلیل در دسترس بودن این درگاهها برای عموم مردم بسیاری از کسب وکارها خرد تا کلان از آن بهره میبرند. یکی از بهترین مزایای این شبکه ها قابلیت ارتباط فردی و پاسخ دهی به کاربران در لحظه و هرجاست؛ چیزی که با درگاهی مانند وبسایت این ارتباط بسختی و حتمأ با سیستم خانگی و با صرف زمان امکان پذیر است.

PPC یا تبلیغات کلیکی

پیشنهاد میکنم حتمأ مقاله ی «ماهیت تبلیغات کلیکی» را مطالعه بفرمایید چون بصورت جامع اشاره دارد به خرید جایگایی بالا در موتور جستجوگر گوگل که در إزای پرداخت هزینه صفحه مورد نظر شما در نتیجه سرچ کلمات کلیدی کاربر جزء اول تا سوم ردیف های پیشنهادی گوگل خواهد بود و این یعنی شانس بالای دیده شدن و فروش؛ اینروزها متأسفانه بدلیل تحریم کشور این پنل ها دچار اختلال شده اند ولی هنوز شرکت های پشتیبان که در کشورهای اطراف هستند برای وبسایت های داخلی اینکار را میکنند. تبلیغات کلیکی بیشتر مورد مصرف خدماتی ست که زمان کافی برای ارتقاء سایت به روش سئو ارگانیک ندارند وازین طریق مانند فراخوان های رسمی یا دوره های تخفیف مناسبتی نیاز میبینند با صرف هزینه ی بیشتر در جایگاه بالای گوگل قرار بگیرند.

وبسایت و سئو آن

داشتن سایت برای هر کسب وکاری مانند کارت ملی ست برای فردی که به بلوغ رسیده و میتوان برروی هویت و کارایی آن حساب کرد. با مطالعه مقاله «سئو و اهمیت جایگاه بالای گوگل» به این موضوع خواهید رسید که تبلیغات از طریق موتورهای جستجوگر یکی از اساس ترین مباحث تبلیغات است که هرکسی برای اولین راهکارِ پیدا کردن خدمات صنف شما، به سراغ گوگل خواهد رفت. خوشبختانه داشتن وبسایت یعنی ویترین آنلاینی که حتی در شرایط فیلترینگ هم در دسترس هست و با کمترین هزینه حتی در حد یک سایت 2،3 صفحه ای که به محصولات و درگاه پرداخت متصل باشد میتوانید با تولید محتوای خاص با کاربران خود ارتباط بگیرید .

تبلیغات در سایت های پولی یا ارجاعی

پیشنهاد میکنم حتمأ ویدئو «اهمیت تبلیغات در سایت های پولی» را ببینید که تبلیغات ارجاعی را بطور کامل تشریح میکند. تبلیغات ارجاعی یعنی سفارش یک بنر تبلیغاتی در هدر یا سایدبار یک وبسایت معتبر که با پرداخت هزینه میتوانید از بازدید بالای این سایت ها به نفع خود استفاده کنید و با یک لندینگ پیج جذاب شانس فروش و ترند شدن خود را بالا ببرید. تبلیغات ارجاعی یکی از پرطرفدارترین نوع تبلیغات آنلاین است که با کمک خلاقیت یک آژانس تبلیغاتی یا وبمستر خلاق میتوانید با هزینه بصرفه درگاه خود را در سطح کشور به همه نشان دهید.

ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ را بعد از آب وگل درآمدن کسب وکارتان به جد دنبال کنید که بسیاری از بزرگان بازاریابی این کانال را از محبوبترین نوع تبلیغات میدانند. در مقاله ی «راههای خلاقانه ایمیل مارکتینگ» توضیح داده شده که از طرق مختلف میتوانید ایمیل کاربران و بازدیدکنندگان سایت خود را بگیرید و با عضویت آنها در خبرنامه؛ ارسال کد تخفیف، باخبر سازی از برنامه های فروشگاهی، امتیازات ویژه ی مختص آنها و کلی وعده و برنامه ی جذاب میتوانید هم آنها و هم آشنایان آنها را با مجموعه خود پیوند دهید. تفکر هرمی تلاش برای مشتری یابی توسط همه ست که میخواهند امتیازاتی شامل حالشان شود. در واقع کمک کرده اند به نفر بالایی و این روند ادامه خواهد یافت و قله ی این هرم میتوانید شما باشید.

همانطور که گفته شد تبلیغات آنلاین بخش های زیادی ندارد ولی هرکدام گستره ی زیادی دارند که مخاطبین مختص بخود را جذب خواهند کرد. اما برسیم به پاسخ اصلی این مقاله که بواقع در این شرایط { بهترین و پربازده ترین نوع تبلیغات در بین تبلیغات آفلاین و آنلاین کدام است؟}

باید تلاش کرد با انتخاب بهترین برنامه تبلیغاتی عین سابق بصورت مداوم اعتمادسازی کرد و بصورت روزمره مردم را در جریان محصولات و تخصص و کاراییمون قرار دهیم. دو موضوع را باید باور داشت که

1: بخش اعظمی از فعالیت مارا از کار انداخته اند

شبکه های اجتماعی بواقع درگاه دردسترس تمام کسب وکارهاست که با کمترین هزینه بیشترین جذب مخاطب را میتوان ازآن داشت ولی این امکان با بستن واتساپ، اینستاگرام و یوتیوب ازما دریغ شده

2: درگیر فیلتر شکن شدن برخلاف عامه مردم، تنها برای صاحبین کسب وکارها واجب است.

پس باید 2کار اصلی را انجام داد:

1/ قله ی شبکه های اجتماعی مون رو انتقال بدیم به یک شبکه فیلتر نشده. تا حالا اگر اینستاگرام بعنوان اولین و قله ی درگاه ارتباطی کسب وکارمون محسوب میشد، حالا دیگر باید به یک شبکه داخلی انتقال دهیم مانند آپارات، روبیکا ویا ایتا (هرکدام که امنیت و کارایی بالاتری دارند) البته آپارات که باید داشت برای جایگاهی که در گوگل دارد ولی بسیاری از کسب وکارها قابلیت فیلم شدن ندارند ویا مختص قشر خاصی هستند و خصوصی؛ اینجاست که شبکه ی أمن مورد نیاز است. خوشبختانه پیام رسان تلگرام این روزها وضعیت مناسبی دارد و برای انتقال مطالب و راه اندازی یک باشگاه مشتریان عالی ست که همه در «مدیریت شبکه های اجتماعی» توضیح داده شده است. 

2/ اقدام بعدی تولید محتوایی با هدف رفع دغدغه این روزهای مردم با درون مایه همدردی ست.

اما بهترین نوع تبلیغات بطور کل کدام است؟؟

پیشنهاد اول ما پنل های پیامکی ست. تا اشباح نشده میتوانید در یک جمله ی کوتاه جذاب بهمراه لینک مرتبط با صفحه تون به مردم شهر، استان و یا بازار هدفتون در سراسر کشور پیامک کنید؛ قابلیتی که اینروزها دیگر همه به آن دسترسی دارند.

گزینه بعدی داشتن حتمأ یک صفحه اختصاصیه؛ وبلاگ، پنل کاربری در سایت های دیگر ویا حتی یک سایت تک صفحه ای از خود داشته باشید که بتوان در ضعیف ترین نت هم وقتی بدنبال چیزی شبیه به خدمات شما هستند پیداتون کنن.

سومین پیشنهاد بیشتر مناسب هلدینگ ها و شرکت های بزرگ است که باید حتمأ یک کمپین اختصاصی را همیشه داشته باشند.علاوه بر اینکه باید با CRM و ریتنشن قوی داشته ها را حفظ کرد باید با یک کمپین پرقدرت مانند تبلیغات کلیکی و تبلیغات ارجاعی بهمراه تبادلی مشتریان جدیدی به مجموعه اضافه کرد.

ایمیل مارکتینگ گزینه ی بعدی خواهد بود که با یک برنامه ریزی گسترده و منسجم میتوانید گروههای شبکه های اجتماعی را از طریق ایمیل دوباره دور هم جمع کنید و با تخفیفات و هدایای ویژه خدماتی مشتریان خود را سوپرایز کنید .

تبلیغات آفلاین شهری بدون شک گزینه بسیار خوب و کم هزینه ای خواهد بود که بلأخص کسب وکارهای محلی میتوانند بالاترین بازدهی را بعداز  پیامک ازین نوع تبلیغات داشته باشند.

کلام آخر

در شکست دیوار فیلترینگ، محدودیت و تورم اینها قوی ترین ابزاری خواهند بود که به نجات جان کسب وکار ما خواهند آمد البته با رعایت موارد کلیدی مانند؛ ایجاد حس همدری یا پیشنهاداتی برای حل شدن مشکلات بیکاری مانند تخفیفات ویژه ی اقشار مختلف یا دوره ای خاص که در نهایت باید احساسات و اعتماد مردم را بسمت خود جلب کنید تا در این پراکندگی کاربر مشتری را وادار کنید بدنبال شما بگردد؛ منتظر لود شدن صفحه اش برای دیدن شما باشد و درکل باید زمانی که میگذارد چیزی گیرش بیاید و به او خوش بگذرد تا در کل برای بصرفه باشید.

آژانس تبلیغاتی دیجیمون

ما اینجاییم تا با مشاوره رایگان از تمام جوانب دیجیتال مارکتینگ، بنا به شرایط بودجه و متناسب با کسب کار شما بهترین پلن های تبلیغاتی را پیشنهاد و اجراء کنیم تا در کمترین زمان با تیمی متخصص و عاشق این حرفه، بیزینس شما را ترند کنیم.

بهترین تبلیغات آفلاین و آنلاین بهترین تبلیغات آفلاین و آنلاین بهترین تبلیغات آفلاین و آنلاین بهترین تبلیغات آفلاین و آنلاین بهترین تبلیغات آفلاین و آنلاین