پادکست های داستانی

مجموعه دیجیمون پیش از تولید محتوای آموزشی تبلیغاتی در جهت تأمین محتوای سایت ها  در آغاز فعالیتش در سال 96 با به صوت  کشاندن متون  و  داستانهای  فاخر  پارسی،  همچون  (داستانهای عامیانه ی ایران؛ هزارویک شب ؛ چرندوپرند؛ نمایش نامه های بزرگ…)فعالیت خودرا در زمینه رسانه های دیجیتال،با پادکست های داستانی آغازکرد؛داستانهای کوتاه ازبرگزیده ترین آثارفاخر ایرانی و خارجی توسط گویندگان و دوبلوران خوش صدا به محتوا ی بصری شنیدنی تبدیل میشد و  همچون ماهی، در بستر رودِ «شنوتو» و «فیدیبو» ؛ پادکسترهای معتبر فارسی، به حرکت درآمد والبته برشی از اون باتکنیک های بصری درآمیخته و  بشکل تیزرهای کوتاه  در شبکه های اجتماعی وکانال وسایت مجموعه  به اشتراک گذاشته میشد.  میتوان گفت  مخاطبین پر وپا قرص گروه هنری دیجیمون با داستانهای شنیدنی جذب این مجموعه  شدند و  رفته رفته با تنوع تولیدات و رعایت سلیقه مخاطب، به مشترکین ثابت این مجموعه بدل شدند. نیاز به جذابیت های  بصری  خیلی زود  سمت و سوی فعالیت مجموعه  را به سمت تولید محتوای تصویری  کشاند، از تولید کلیپ های آموزشی  و انگیزشی  تا محتوای آموزشی تبلیغاتی در بخش تجاری؛ و نیز در این حین کلیپ های فان و سرگرم کننده، زنگ اشتراکی بود برای در میون گزاشتن سلائق و دلنوشته ها. در زیر نمونه ای از پادکست داستانی رو میشنوید که برگزیده ای از ده ها آثار تولید شده ست.

میتونید ،با لمس آیکن زیر، تنوعی از ادبیات فاخر اروپایی و آسیایی و همینطور برگزیده ای از آثار آمریکای لاتین رو درکنار داستانهای کهن و معاصر ایران زمین، از زبان گویندگان خوش صدا ببینید و بشنوید.

ویدئوهای آموزشی و انگیزشی

بدون شک اهمیت وجود ویدئوهای آموزشی امروزه برای افراد و مجموعه ها، بیش از هرزمانی مبرهن وحیاتی ست چون همیشه رسم براین بوده محتوایی که ارزش مالی دارد،ابتدأنسخه رایگان آن جستجو میشودواگر پیداشد، برای بسترارائه دهنده، امتیازی خواهد تا هم سایت ومحتوایش را ارائه دهد، وهم مکانی برای عرضه فروش سایرمحصولاتش. بر همین اساس ویدئوهایی که بارآموزشی دارندخواهان بیشتری نسبت به کلیپ های انگیزشی و سرگرم کننده دارند؛  بسیاری از مشاغل گروهی و دولتی، برای پیشبرد کارهای خود،  از ویدئوهای آموزشی موجود در «آپارات»  و « یوتیوب» و یا سایر کاناهای اشتراک ویدئو مثل «vimeo» یا «myspace» و«Dailymotion» استفاده میکنند که دررسته های مختلف کلیپ وتیزربرای دانلود وتماشادارند،و بجای صرف هزینه و وقت زیادبااین ویدئوها آموزش لازم راکسب میکنند؛اینجاست که ذهن تجارت مدرن به کار میفتد و باارائه محتویات موردنیاز عموم مردم،  بستر را برای فروش محصول یا خدمات خود  آماده میکنند؛ البته این یک تعامل برد برد است  چون هر دو طرف به خواسته خود میرسند؛ولی دربستر اینترنت؛ قرن 21 قرن اینترنت است نمیتوان سالهای نزدیک آتی راحتی، بدون اینترنت تجسم کرد ازینرو باید تمام خواسته و امورات خودرا به این خلفِ مهیج انتقال  داد.  گروه رسانه دیجیمون، بعد از درک نیاز به محتوای بصری ،  تولیدات خود را،  به سمت کلیپ های کوتاه آموزشی ؛نماهنگ وتیزرهای تبلیغاتی و تشریحی،سوق داد، باهدف ارتقای سطح دانش عمومی و نیز رنکینگ سایت های سفارش دهنده تا با جایگزینی محتوای آموزشی تبلیغاتی ارائه شده درسایت خود، به ارتقای فروش و مخاطب دست پیدا کنند. 

درزیرمیتونیدنمونه ای از این سری تولیدات رو ببینید تاباانتقال به صفحه مربوطه و  دیدن سایر ویدئوها، برای دانلود یا سفارش اینگونه محتواها،باما درارتباط باشید. 

ایرانشناسی `ویژگی استانهای کشور`

حتمآ براتون بارها پیش اومده که برای مسافرت به شهرها واستان های کشور، نیازبه یک منبع اطلاعاتی جامع داشته باشین تاتمام اطلاعات اون منطقه رو أعم از موقعیت جغرافیایی و آب وهوا تا اماکن گردشگری وفرهنگ وسوغات، دریک کلیپ کوتاه با تصویر دراختیارتون بگذاره ،رسیدن به این اطلاعات برای یک سفر خاطره انگیز وجذاب بیشتراز توشه و وسیله راه میتونه مهم باشه، چون سفر به منطقه ای که شناخت ناقصی ازش دارین ،نمیتونه سفر خوبی  باشه؛  مجموعه دیجیمون (mahtisa.GAC) در بخشی از تولیدات خود به بوم گردی و  ایرانشناسی ،در حیطه استانی پرداخته؛ اینچنین که در هر قسمت اطلاعاتی کامل از یک استان باتمام شهرها ومناطق گردشگری آن به انضمام اطلاعات فرهنگی و بومی، باصدای گویندگان خوش صدا وتصاویر وفیلمهایی از آن مناطق دراختیار مخاطبین قرار میگیرد؛ میتونین با لمس آیکون زیرِ ویدئو وارد صفحه ایرانشناسی شده و سایر ویدئوها رو تماشا کنید

هفته نامه «معرفی کتاب»

طبق اطلاعیه «دفترمطالعات وبرنامه ریزی» سرانه مطالعه ایرانیان 20دقیقه در روز است که تمام مطالعه مجلات، کپشن ها و روزنامه ها را شامل میشود .از این آمار میتوان دریافت جایگاه نه خیلی بدولی نچندان قابل توجه، در عصری که کتاب خواندن ازملزومات یک جامعه موفق انسانی ست؛ درسطح بین الملل دارا هستیم. خواندن کتاب هایی که افتخار  ادبیات اون سرزمین و  معرف فرهنگ و ادب کشورشان هستند، برای هر فردی واجب است؛ ولی قبل از آن باید از آثار ماندگار کشور خودمان خوانده باشیم تا چیزی برای درک ازادبیات جوامع دیگر،درما وجود داشته باشد. مجموعه هنری دیجیمون در بخشی از تولیدات خود به سمت معرفی کتاب های مهم جهان در هر هفته، رفته با هدف ارتقای سطح دانش جمعی و ترویج فرهنگ کتاب خوانی.

/بالمس آیکون زیرِویدئو میتونید به صفحه معرفی کتاب هفته رفته و از ویدئو های بیشتر لذت ببرید/

محتوای فان و سرگرم کننده

در کنار آثاری که  با هدف ارتقای سطح علمی و خودشناسی، از مجموعه دیجیمون تولید میشود؛یک بخش جایگاه خاصی دربین مخاطبین زیرمیانسال دارد که درکنارموضوعات فنی وروانشناسی به مطالب احساسی و  سرگرم کننده میپردازد؛ البته نه سرگرمی ساده، بلکه  با بررسی نیاز قشر امروز جامعه ایران محتوایی که عامل نکات باارزش برای صرف وقت باشد،تولید میشود. بسیاری ازسرتیترها وعناوین تبلیغاتی درسایت ها شمارو وسوسه میکند تااز محتویات آن دیدن کنیدو لذت ببرید،وگاهآ شمارو تاساعت هاشده که درگیر خود کرده باشد،اینجا سعی کردیم تاتمام اون محتواهای جذاب رو با تمام تنوعات آن درحد وسع تولید و به مخاطبین دوست داشتنی خود ارائه دهیم؛  بخش «بحث آزاد» در فهرست اصلی  مربوط به همین بخش است  که میتونید با انتخاب  صفحه مورد نظر  ویدئوها  و  فایل های جذاب صوتی خلاقانه رو با تخفیف بسته تماشا کنید.

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

فهرست مطالب