تولید محتوا در بابل

انواع محتوا و طریقه ساخت آن

بیش از80 درصد از مدیران خصوصی و دولتیِ شهر بابل به این مسئله که تأمین محتوای سایت  و در واقع  تولید محتوا یک أمر حیاتی  برای بٌرد یک کسب و کار است معتقدند و بی شک این 2200  نفر که  شهرستان 280 هزار نفریِ بابل  را  به قطب اصلی تجارت و بیزینس در شمال کشور تبدیل کرده اند بر این موضوع که محتوا در تمام حیطه های خدماتی ومدیریتی یک  پادشاه بی منازعه ست؛متفق القولند. چون علم بازاریابی مدرن سالهاست به این  موضوع پرداخته که در برابر تمام جستجوها و سوالات مردم این گوگل است که بایدپاسخگو باشد و دراین بین  افراد یا مجموعه هایی خود را  جزء گزینه های پیشنهادی این موتور جستجوگر قوی  و  یک  یا دو  گزینه ی  همتای او  قرار میدهند؛ و اینچنین برند یا کسب و کار  خود را ابتداعآ در محیط  زندگی  خود  و سپس  به تمام دنیا  معرفی میکنند. و اینچنین مجموعه ای  که جزء  چند  پیشنهاد  اول  موتورهای  جستجوگر باشند  به  یک  موفقیت چشم گیر  دست  میابند.

فرقی نمیکند چه کسب و کار یا بیزینسی دارید؛  از فنی کار یا فروشنده ی  خانگی  تا  تولید  کننده  و  هلدینگ های  بزرگ؛ ابتداعآبایدبستری برای ارائه خدمات خوددرنظر بگیرید وسپس این  بستر که میتواند سایت،  پیج  اینستاگرام  یا کانال های شخصی در سایت های تبلیغاتی  باشد؛  باید  به بهترین شکل آرایش شود. آرایش به معنی چیدمان و تآمین محتواست که هم جذابیت قابل توجهی داشته باشد و هم پاسخگو به نیاز و اعتماد  مردم باشد.  این دو  موردی که ذکر  شد  بسیار  حائز اهمیت است زیرا در عصر ارتباطات  و در فراوانی مشاغل  هم صنف، کسب وکاری موفق تر است که قدرت چانه زنی و جذب بیشتری  داشته باشد.  این جذب مخاطب  با  5 فاکتور اصلی صورت میگیرد:

1)ظاهری زیبا و چشم نواز

2)در دسترس بودن تمام گزینه ها

3)محتوایی کامل و متقائد کننده

4)جلب اعتماد مشتری

5)فاکتورهای خرید آسان ومطمعن

ظاهر سایت چه تآثیری در جذب مخاطب دارد؟

سایت یا هر پروفایلی که در رسانه های دیجیتال دارید  أعم از شبکه های  اجتماعی  یا  سایت های تبلیغاتی  و  خبری؛ بسیار در معرفی هویت تجاری شما  به مخاطب اهمیت دارد. و دمو یا بیو یی میتواند بیننده را  به مشتری تبدیل کند که إلمان های اولیه زیبایی را  در کاربرد رنگ ها و چیدمان گزینه ها رعایت کرده باشد. سایت شلوغ و اصطلاحآ بی سرو ته نیز مخاطب  را همان ثانیه های اول  دفع میکند.  پس  داشتن بستری زیبا و کارآمد برای ارائه خدمات خود جزء اولویت های اول هر کسب وکار بشمار میرود.

چیدمان سایت خود را چگونه انجام دهیم؟

دومین عنصر مهم در بُرد یک کسب وکار  ارائه خدمات خود در پلتفرمی ست که هم چیدمان اصولی و دروست داشته باشدو هم قابل دسترسی و کاووش باشد. چیدمان اصولی به نوعی از معرفی  خدمات گفته  میشود  که در صفحه اصلی  مثل تمام معرفی نامه ها  یک تیتر  با  یک مقدمه جذاب  بیانگر صفحه ای باشد که در آن  صفحه از  تمام إلمان های زیبایی و محتوا بخوبی استفاده شده باشد. سرفصل هادر بخش معرفی نامه ها باید بدور ازحجمه وشلوغی باتعداد کافی باشد،بطوری که تمام خدمات وفعالیت شمارا شرح دهد. واینجاست که یک محتوای طلایی میتواند نشان دهنده نقشه راه به مخاطب باشد.

محتوا چه تأثیری در بُرد کسب وکار دارد؟

و اینجا  مهمترین فاکتور در تبدیل کردن  مخاطب به مشتری ست.  محتوا مخاطب را جذب مجموعه میکند  تا با چیدمان و نوع کلماتی که بکار میبرد خواننده را تاانتهای مطلب و یا ارجاع به  بخش های دیگر  ترغیب یا مجاب کند. محتوا خود به سه بخش تقسیم میشود:

1)محتوای متنی

2)محتوای صوتی

3)محتوای ویدئویی

هرکدام در جای خود  و بسته به نیازِ آن بستر،  حائز اهمیت است. ولی ازنظر گوگل ودرج رتبه بندی در اهمیت آن ابتداعآ این  محتوای  مکتوب یا  متنی ست که  بسیار  در  ترغیب موتورهای جستجوگر برای ارائه شما اهمیت دارد. واین شامل« وبلاگ؛ مقاله؛ عکس  نوشته و  کپشن» میشود.  محتوایی که در  وصف یا توضیح خدمات هر برندی ارائه میشود  باید بدور از  «کپی کاری، غلط املایی،  ابهام  و زیاده گویی»  باشد و با انتخاب  جملاتی (جذاب و  کمی اطلاعات پیرامونی) موضوع را تشریح  کند تا به هدفی که  در زیر اشاره خواهیم کرد برسد. «محتوای  صوتی»  نیز شامل   «پادکست؛  فایل های  صوتی تشریحی و تبلیغاتی  و یا سایر محتواهای صوتی» ست  که با اهداف مختلف درسایت ارائه میشود. «محتوای ویدئویی» که دومین عنصر  با اهمیت هم برای موتورهای جستجوگر و هم برای  مخاطب  است شامل  «تیزرهای  تبلیغاتی و  تشریحی ،کلیپ های  آموزشی،  مستند،  ریپورتاژ و سایر محتواهای ویدئویی» ست  که با اهداف مختلف در سایت آپلود میشود. نکته ای  که لازم است  صاحبین کسب و کارها  و  برندهای خدماتی و مدیریتی بدانند در  اهمیت ویدئو در ارتقای سایت یا  کانال شماست که گاهآ از جانب خود گوگل اعلام شده که ویدئو  در مقام اول اهمیت در رتبه بندی سایت ها  قرار دارد؛ زیرا  برای  مخاطب  بسیار حائز  اهمیت است چون  مخاطب ترجیح میدهد  بجای صرف  وقت و هزینه  با لمس یک دکمه در کمترین زمان  بصورت جلوه های  بصری  ماحصل صفحه را ببیند و این  در انتخاب او برای مشتری شدن بسیار اثر بخش است. ازین رومجموعه دیجیمون نیز برای ویدئوها برنامه ویژه ای دارد که در زیربه آن اشاره شده است

مجموعه دیجی مون

چگونه با محتوا اعتماد مشتری را جلب کنیم؟

هدفی که دربالابه آن اشاره شد ومحتوای متنی برآورده کننده این هدف است؛ اولین و اصلی ترین آن ،جلب اعتماد مشتری ست. مخاطب یا  بیننده  برای تبدیل شدن به  مشتری باید از «خدمات،  دامنه  اطلاعات شما  و  در نهایت  پشتیبانی شما» مطمعن و خاطر جمع شود تا با مجموعه شما ارتباط برقرار کند. اعتمادسازی میتواند ازطریق دامنه اطلاعاتی که شما دراختیار او قرارمیدهید، شکل بگیرد، براین اساس که به مخاطب خاطر نشان میکنید ما به تمام جوانب این نوع خدمات اشراف کامل داریم و  پاسخگو  هرگونه ابهام  یا سوال شما  خواهیم بود و مهمتر  اینکه ما کاملترین  پکیج را  به شما ارائه خواهیم داد.

محتوایی که بدون حاشیه چینی پاسخگو جواب سرچ مشتری باشد  میتواند مخاطب را  دست پر راهی کند واین هنرشما و وبمستر  شماست که با هر 3نوع محتوا چه سازوکاری  بچیند تاخوراک مورد نیاز خواننده را تآمین کند. همانند  محتوایی که شما  در این صفحه در حال خواندن  آن هستید.  میتوانید با نزدیک شدن به احساس  نیاز مشتری، خاطر او را برای خواندن ادامه مطالب و تنوعی که در ارائه خدمات شماست جمع کنید.

چگونه خدمات خودرا ارائه دهیم؟

یکی از  دستاوردهای مهم  در ایجاد خدماتی کارآمد ، در دنیای امروز؛  ارائه در چند  بستر خدماتی ست  مانند «شرایط  خرید اقساطی،  خرید آنلاین  یا خرید با تخفیفات ویژه  یا جایزه» و نظیر این که میتواند سرگل تمام جذابیت ها و ارضای خواسته های مخاطبین  باشد. در دنیای رقابتی  امروز  که هر نوآوری و خدمت رسانیِ  متمایز، میزان  جذب را  بالا میبرد  داشتن این  نوع  فعالیت ها  در بسترهای خود  به امتیاز بسیار باارزش در مقوله تولید محتوا و مشتری مداری تبدیل شده و بطبع کسب وکار یا برندی موفق تر است  که این خدمات ویژه را متناسب با نوع فعالیت خود ارائه داده باشد.

تولیدکننده محتوا و پشتیبان سایت در مازندران

با موئلفه هایی که در بالا به آن اشاره شد بی شک به اهمیت  تولید محتوا  و نقشی  که  میتواند  در معرفی  کسب وکار یا هویت تجاری شما  در تمام  بخش ها  و رسانه های دیجیتال داشته  باشد پی  بردید.  و  اینجاست که  نقش یک  وبمستر (پشتیبان وتولید کننده محتوا)دربُرد یک کسب وکار به روشنی نمایان  میشود.  قبل از  معرفی مجموعه رسانه دیجیمون  این مطلب رابخاطر داشته باشیدکه هرکسی صرفآ نمیتواندتآمین کننده  محتوای کسب وکار شما باشد؛ زیرا هویت تجاری شما در دنیای پراز رقابت بایدیک تخصص در آن شخص یامجموعه ایجاد کند؛ تاعلاوه بر تآمین هر3نوع محتوا بدور از کپی کاری و cheap (کم ارزش) سازی یک  تعلق خاطر با حس برندسازی (برتر بینی) در او بوجود آورده باشد.

گروه  رسانه  دیجیمون  با  سالها تجربه  در  حیطه  رسانه  و نویسندگی توانسته به انتخاب اول  بسیاری از صاحبین کسب و  کارها و  برندهای خدماتی و  مدیریتی  در سراسر  کشور  و بلآخص مازندران؛ تبدیل شود؛ و این مهم تنها با اعتماد از یک سو و ارائه نابترین محتوای 3گانه با استراتژی تولید«محتوای منبع» از سوی دیگر امکان پذیر بود. استفاده از متون و منابع مکتوب درکنارمعتبرترین سایت های جهانی یکی ازدستورالعمل های  این  مجموعه ست.  مجموعه دیجیمون  با  تیم  3 نفره نویسندگان   خود؛  همینطور   ویدئو کاپیست های  خلاق  و گویندگان  و صداپیشگان  خوش صدا، سعی کرده پکیجی  از کامل ترین و نابترین محتوا را  با تکنیک های  سئو کارآمد به مشتریان خویش ارائه دهد.  این مهم  برای  همشهریان عزیز بابلی باتخفیف ویژه ارائه خواهد شد تا سهم کوچکی در ارتقای بیزینس  شهرمان در  تمام  جهات داشته  باشیم. برای دیدن نمونه کارهاو مشاوره رایگان وثبت سفارش باما درارتباط باشید.

Relationship

تأمین محتوای سایت – تأمین محتوای سایت – تأمین محتوای سایت – تأمین محتوای سایت