دیجیتال مارکتینگ یا تنها یک تیزر تبلیغاتی؟

در عصری که تبلیغات، عمومأ شرط بهتر بودن در نظر دیگران است بدون تعارف باید این را پذیرفت که ساخت « تیزر تبلیغاتی ، کلیپ تشریحی یا رپورتاژ، انواع استوری موشن ها یا داستانک های کوتاه، موشن گرافی و سایر محتواهای بصری» که جلوه ی  تبلیغاتی دارند یک اساس و اصل برای بُرد یک کسب و کار یا بیزینس هستند. بقول «کلین رولف» بنیانگذار شرکت MTA «بهترین و درجه یک ترین خدمات، بدون  تبلیغات در بهترین حالت مانند پسری ست که تنها مادرش  قدرش را میداند» همین جمله درعصر دیجیتال متحول کننده سیستمی میتواند باشد که تا یکی دو دهه پیش کیفیت را بهترین تبلیغ خود میدانستند و اعتقادی  به  گستره ی تبلیغات در رسانه های  دیجیتال و یا بسترهای اینترنتی نمیدیدند؛  اما  امروزه چه کسب و کارهای خدماتی و چه مدیریتی درعصری که از مادر بزرگ های 85  ساله تا کودکان نوپا با شبکه های  اجتماعی و اینترنت عجین شده اند به ساخت و نشر محتوای کوتاه تبلیغاتی برای بقاء و بُرد کسب وکارشان ایمان آورده اند و آنرا یک نیاز انکار ناشدنی میدانند. آژانس تبلیغاتی دیجیمون در بابل با ساخت و نشر انواع تیزرهای تبلیغاتی میدانی و موشن گرافی درگاه ارتقاء کسب وکار شما خواهد بود.

سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی در بابل سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی در بابل

طبقه بندی انواع تیزرهای میدانی و موشن گرافی

اما تبلیغات ویدئویی به میزان بستری که برای نشر و ارائه آن وجود دارد تنوع در قالب و فرمِ آن نیز وجود دارد. اگر صاحب یک کسب وکار محلی هستید یا یک مجموعه خدماتی با چندین زیر مجموعه ساختار محتوای شما با رپوتاژ های تشریحی ای که یک کارگزار یا فرد و مجموعه ای که در پی معرفی و توانمندی های خود است کاملآ تفاوت دارد. انواع قالب های تبلیغاتی متناسب با کمپین های فردی و خدماتی شامل:

رپورتاژ آگهی

رپورتاژ  از واژه انگلیسی  (Report) به معنی  گزارش می آید، و در واقع به معنی تبلیغاتی ست  که بشکل گزارش وار، بیطرفانه وبشکل ارائه دادن مزایا ومعایب آن محصول یاخدمات است. تبلیغات رپورتاژ  برخلاف تیزر های  تبلیغاتی  که در زمان اندک  فقط به  خاص بودن و منحصر بفرد بودن آن  محصول  میپردازد؛ در رپورتاژ، گوینده یا متن،  حامل  اطلاعاتی ست  که از زبان شخصی بیطرف به مشخصات آن محصول باارائه امتیازات وکاستی های آن میپردازد. البته کاستی ها در اکثر تولیدات حذف میشود؛ ولی  ماهیت آن  که گزارش بیطرفانه ست ؛همیشه حفظ میشود.

رپورتاژ در3رسته تقسیم بندی میشود:رپورتاژ آگهی متنی ؛ رپوتاژ ویدئویی ورپورتاژ آگهی موشن گرافی »که دوتای آخری یک گوینده ی خوش صدابه معرفی خدمات یا محصول مورد نظر میپردازد. مانند ویدئویی که در زیر ارائه شده؛در رپورتاژ متنی یک متن چکش کاری شده،روان و قابل فهم ماهیت ومزایای محصول یاخدمات راتوضیح میدهد. متن باید بافونتی درست  و محتوایی  جذاب نوشته شده باشد تا مخاطب را در عرض 50 تا 350 کلمه،  ترغیب به بازدید از سایت یا کانالتان کند. این محتوا علاوه بر سایت یا کانال شما درسایت های دیگر(سایت هایی هم صنف بابیزینس  شما)  برای  تعامل  و  بک لینک  گرفتن  به  اشتراک گذاشته میشود؛واینچنین نقش خود را ایفاء میکند. البته  محتوای  ویدئویی  نیز   باید  در  رسانه های اجتماعی  معتبر  و  سایت  های  دیگر  به  اشتراک گزاشته  شود  تا  سئو  یا جذب  مشتری  حداکثری بهمراه داشته باشد.

با لمس آیکون؛ «ویدئو رپوتاژ آگهی» مجموعه بوتیک یونیک رو که از روی پادکست تجاری آن ساخته شده میتوانید ببنیدو با ماهیت تشریح تبلیغاتی آشنا شوید

این آیکون شما رابا اهمیت حضور مجری یا کارشناس درتبلیغات آنلاین آشنا خواهد کرد؛ اینکه چطور جملات تبلیغاتی از زبان فردی خاص شمارا به اوج خواهد رساند

از چه زوایایی و از چه عناصری باید فیلم گرفت؟ این آیکون حامل ویدئوی ست که  جذابترین سناریوها و ضبط های تبلیغاتی را برای  شما  تشریح خواهد  کرد

انواع تیزر تبلیغاتی میدانی

تیزر یا کلیپ تبلیغاتی به مجموع « تریلر، تیزر، نماهنگ و کلیپ» های جذاب پر إلمان گفته میشود که در زمان محدود جنس و ویژگی محصول و یا ماهیت و امتیازات یک خدمات را عمومآ با موزیکی ریتمیک ویا گفتار یک گوینده ارائه میدهد.

منظور از تیزر میدانی به کلیپ هایی گفته میشود که تصاویر آن توسط دوربین های دستی فیلمبرداری شده است. این محتوای راش(خام) میتواند هوایی و توسط هلی شات گرفته شود ویا توسط فردی در دستانش ضبط شده باشد به هرحال به پوزیشنی که توسط جلوه های گرافیکی و در سیستم پدید نیامده باشد تیزرهای میدانی میگویند.

تیزرهای رپورتاژ و FIC که مخفف (Fast impactful content) است به معنی محتوای تأثیرگذار سریع؛ از اقسام تیزرهای میدانی هستند. رپورتاژ همانطور که در بالا گفته شد به ارائه تشریحی و بیطرفانه از موضوع اشاره دارد و محتوای زودتأثیرگذار نیز به (تریلر، استوری موشن، بنر و تیزر تبلیغاتی) تقسیم میشود.

مطمعنآ تا اینجا به تفاوت انواع تیزرهای تبلیغاتی پی برده اید؛ ازینرو میتوان آنرا در یک پاراگراف اینگونه تعریف کرد:

تیزر تبلیغاتی; همان آگهی های کوتاه چند ثانیه ای ست که تصاویر یاویدئویی را با ترنزیشن های جذاب با هدف «در خاطر هک شدن، امتیازات و زیبایی های یک محصول ویا جنبه های مثبت یک خدمات وشاید ثبت شعاری خاص در ذهن و نظر مخاطب» ارائه میدهد. این تیزرها همچون رپوتاژ آگهی عنصر اصلی در دیجیتال برندینگ هستند که نقش آنها بطور کامل در مقاله «دیجیتال برندینگ چیست؟» توضیح داده شده است.

ساخت تیزر تبلیغاتی در بابل ساخت تیزر تبلیغاتی در بابل

تعریف موشن گرافی و انواع آن

و  نهایتآ  سومین  نوع تبلیغات،  موشن گرافی ست که حاصل تکنولوژی و خلاقیت  است.  موشن گرافی چندسالی ست دربین برندها وصاحبین کسب وکارها جذابیت خاصی پیدا کرده  و آن هم  حاصلِ استقبال مخاطبین از این نوع تبلیغات است. موشن گرافی در برنامه فوتوشاپ و افترافکت تولید میشود که در سه سطح «2بعدی، نیمه حرفه ای و حرفه ای یا  3بعدی» تقسیم بندی  میشود. سناریویی در  اتاق فکر  شکل میگیرد که درآن اغلب به زبان طنز محصول یاخدمات مورد نیاز را نمایش میدهند.پس ازتولید تمام بخش های موردنیاز کارصداگذاری انجام میشود که گوینده ای خوش صدا ماهیت تصویر را شرح میدهد.

⇓  مهم  ⇓  مهم  ⇓   مهم

یکی از امتیازات ویژه ی موشن گرافی ارائه جزئیات و بخش های  زیادی ست که در نمونه های دیگر تبلیغات قابل نمایش نیست. مثلآ در یک تبلیغِ محصول صنعتی برای نمایش تمام قسمت های آن قطعه و طریقه کار آن نمیتوان فیلمی گرفت و به نمایش گذاشت، تنها راه به تصویر کشیدن این نوع محصولات و یاعناصر دیگری که امکان فیلمبرداری یا عکاسی ازآنها نیست جلوه های ویژه ویا کاراکترهای موشن است.

نمونه ای ازتبلیغات موشن گرافی مجموعهDigimoon را در زیر میبینید:

بهترین نوع تبلیغات کدام است؟

همانطور که در بالا توضیح داده شد هر نوع محتوای تبلیغاتی  در  جایگاه خود  کاربردی و ارزشمند  است. بعضی مشاغل نیاز به جلوه های بصری  دارند و بعضی مشاغل محتوای ویدئویی و تصویر حقیقی  بیشترین نفوذ  را در مخاطب دارد. اما دو اصل مشترک  و ثابت را باید در تمام کلیپ ها و تیزرهای تبلیغاتی  رعایت کرد چون جزء اصول اینکار  بشمار میرود؛ و آن «ارائه حقیقت  و جلب اعتماد مشتری » ست. هر دو مکمل هستند اما گاهآ یک کدام و یا هیچکدام در تبلیغات لحاظ نمیشود. مثلآ حقیقت گفته میشود اما  تلاشی برای جلب اعتماد  مشتری صورت  نمیگیرد و تنها  به گفتن  ماهیت حقیقی آن خدمات  بسنده میکنند و این اشتباست  چون حقیقت  باید  با  کلمات اعتماد برانگیز  تلفیق  شود  تا هزینه  و تلاش  برای ساخت تیزر نتیجه لازم را بدهد. و گاهی هرکاری میکنند که  اعتماد مشتری  را جلب  کنند؛ بدون گفتن  حقیقت. اینهم  اشتباست چون  این نوع جذب مشتری ؛ چند صباحی دوام دارد و بزودی در دنیای  ارتباطات  مردم  متوجه دروغ بودن تبلیغات  میشوند.

⇓  مهم  ⇓  مهم   ⇓   مهم  ⇓

اما  پیشنهاد کلی ما  برای  تولید  یک کلیپ یا  تیزر تبلیغاتی تآثیر گذار  که بیشترین  بازدهی را  داشته باشدساخت «تیزر تبلیغاتی حقیقی باچاشنی رپورتاژ» است.  مردم  دیدن تصاویر  واقعی  از صاحب کار یا محصول را  با صدای خود  او  به موشن گرافی ، جلوه های  بصری  و گاهآ صدای گوینده  ترجیح  میدهند؛ چون  حقیقت آن  محصول بدون  واسطه  در اختیار قرار گرفته و راحت تر میتوان اعتماد کرد.

mahtisagac اولین کانون تبلیغاتی رسانه های دیجیتال در مازندران

معرفی آژانس تبلیغاتی دیجیمون

گروه دیجی مون Digimoon در بابل سالهاست در زمینه تولید محتوای 3گانه سمعی، بصری و مکتوب با استانداردهای ویدئو مارکتینگ فعالیت دارد که ابتدا با نام گروه هنری ماهتیسا و سپس به آژانس تبلیغاتی دیجیمون تغییر یافته که با وبمسترها و دانش آموختگان این رشته، بستری را برای سفارش ساخت انواع تریلر و تیزر های تبلیغاتی و رپورتاژ میدانی و موشن گرافی در سبک وسیاق و قالب های متفاوت جهت اشتراک در تمامی پلتفرم ها فراهم آورده است.

استودیویی اختصاصی در قلب مازندران شهر بابل چهارراه گلشن مجتمع سرهنگ پور مجهز به پرده کروماکی و تجهیزات روز فیلمبرداری و صدابرداری (هلی شات، گوپرو، بوم صدا، HF) و همکاری با گویندگان خوش صدای خانوم و آقا آماده تولید سفارشات شما درتمام زمینه ها میباشد. همینطور تولید موشن گرافی های سطح A با سناریو پردازی اختصاصی

(برای ارتقای یک کسب وکار و یا بُرد همه جانبه یک بیزینس نیاز به روشنی شاخک های دیجیتال برندینگ دارید که مجموعه  دیجیمون اینکار را با تیم متخصص  خود با علم به بازاریابی مدرن از طراحی سایت و کانال تا تآمین محتوای 4گانه آن، برای شما و بِرندتان انجام خواهد داد)

میتوانید بعد از دیدن نمونه کارها در زیر؛ برای مشاره رایگان و ثبت سفارش با ما در تماس باشید.

ساخت تیزر تبلیغاتی در بابل

سفارش تیزر تبلیغاتی دربابل

نمونه تیزرهای موشن گرافی از نوع A&B

سفارش تولید تیزر درارتباط مستقیم

سفارش تیزر تبلیغاتی در بابل + سفارش تیزر تبلیغاتی در بابل + سفارش تیزر تبلیغاتی در بابل + سفارش انواع تیزر میدانی و موشن گرافی + سفارش تیزر تبلیغاتی در آمل + سفارش تیزر تبلیغاتی در ساری + سفارش تیزر موشن در بابل

تیزر موشن یا میدانی؟