درباره ما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Live wherever you are

Plan ahead by day, week, or month, and see project status at a glance. Search and filter to focus in on anything form a single project to an individual person's workload.

Shape Image

 

 

 

 

 

 

                                  

 

                                             Image Image  Image  Image

آژانس تبلیغاتی دیجیمون ابتداعأ با تولید آثار صوتی مانند (پادکست های داستانی و آموزشی) وارد عرصه رسانه های دیجیتال شد، و سپس طی استقبال مخاطبین، داستان ها وجه تصویری بخود گرفته اند و «گروه هنری ماهتیسا» در سال 97 بعد از کسب تجارب تولید انواع محتوا و اخذ مجوزات مربوطه به (مرکز رسانه های دیجیتال) یا همان آژانس تبلیغاتی «دیجیمون» تغییر عنوان داد.

اهمیت ایجاد ارتباط درست

ما معتقدیم(البته قانون دیجیتال برندینگِ) رمز دیده شدن در شبکه های ارتباطی که نگاه و ذهن مردم را درگیر خود میکند، ایجاد سیگنال های ارتباطی درست و بهینه ست. درست را با اعتماد گیری (ویدئو و تصاویر و کلام صادقانه) معنی میکنیم؛ بهینه هم باید دانست مخاطبین احتمالی دنبال چه میگردند و چه چیزی مناسبشان است؛ در عصر دیجیتال کسی موفق تر است که با رعایت خلقیات اجتماعی ؛ توسط تکنیک و خلاقیت ؛ ذهن و نگاه مردم را جذب کند.

چگونگی کار ما

ساختاری برای شما تدارک دیدیم تا باخیال راحت مدیریت ترند شدن(زبانزد شدن) کسب و کار خود را به ما بسپارید؛ نمونه کارها را ببینید و با اعتماد حاصله با راههای ارتباطی با ما در تماس باشید

تیم هنرمند`مارکترِ دیجیمون همیشه از انتقاد عادلانه استقبال خواهد کرد ؛ سلائق در پذیرش هرچیزی متنوع ست اما بی رحمانه سعی خواهد شد تا محتوایی نوشته و تولید شود که نظر سخت پسندترین ها را هم جلب کند…