پشتیبانی و ارتقاء سایت با سئو ارگانیک واکنش زا

پشتیبانی و ارتقاء سایت با سئو ارگانیک واکنش زا

تمهیدات محتوایی و سالم سازی لینکی از اصلی ترین درگاههای تحریک موتورهای جستجوگر برای سیاهه پیشنهادی شماست /

شهری نو در بیزینس شما

سئو چیست وچگونه باعث ارتقای سایت میشود؟

در عصر دیجیتال کلماتی چون سئو، روش های سئو سایت ،سئو کلاه سیاه و… را بسیار میشنوید چون اشاره به یکسری خدمات مراقبتی و پردازشی دارد که برای ارتقاء و مدیریت کسب وکارها بیش از هر فعالیتی لازم و ضروری ست. دراین مقاله با ماهیت واژه سئو و نحوه عملکرد آن و همینطور تآثیر و جایگاه آن در معرفی بیزینس های خرد و کلان آشنا خواهید شد؛ و درانتها نمونه پروژه های انجام شده توسط آژانس تبلیغاتی دیجیمون درج شده که میتوانید با بازدید از آنها و استعلام جایگاه آنها در موتورهای جستجوگر عملآ با کارکرد سئو آشنا شوید.

مطالب این صفحه شامل :

واژه سئو به چه معناست؟

سئو در لاتین از مخفف واژه ی search engine optimization گرفته شده که به معنی بهینه سازی برای موتورهای جستجوگر است . یعنی در واقع سئو به معنی انجام یکسری تمهیدات برای بالاتر بود صفحه اختصاصی شما در نتیجه سرچ در موتورهای جستجوگر است. موتورهای جستجوگر را که در مقاله «انواع موتورهای جستجوگر» توضیح دادیم همان منابع جامع جهانی برای سرچ شماست. که گوگل در ایران معروفترین آن بشمار میرود. پس اگر برای کسب وکار و بیزینس خود و یا معرفی زندگینامه و کار خود صفحه اختصاصی در هر یک از بسترهای مبتنی بر وب دارید نیاز به سئو دارید تا با سرچ دیگران صفحه شما جزء ردیف های ابتدایی نمایش آن موتور جستجوگر باشد؛ واین درصد ورود مخاطب به صفحه شما و تبدیل شدنش به مشتری را چندین برابر بیشتر از کسانی میکند که در ردیف های پایینی ویا صفحات بعدی موتور جستجوگر قرار میگیرند. تا اینجا پس با معنی واژه ی «سئو» آشنا شدید و دانستید که سئو همان ترغیب موتورهای جستجوگر و یا معرفی صفحه شما به عنوان مرجع اطلاعاتی ست که مخاطب بدنبال آن است.

سئو چگونه کار میکند؟

فرض کنید شما یک پارچه فروشی دارید و میخواهید دفتر یا مغازه شما بعنوان برند برتر معرف همشهری ها و یا هم استانی های شما باشد. برای اینکار شما نیاز به یک سری تمهیدات دیجیتال مارکتینگ دارید که در مقاله «دیجیتال مارکتینگ چیست؟» به آن پرداخته شده است؛ اما اصلی ترین کاری که شما لازم است انجام دهید داشتن یک صفحه اختصاصی مانند وبسایت است که در آن بیزینس خودرا شرح داده ؛ نمونه کارها و آدرس و نکات تخصصی را درج میکنید تا کسب وکارتان یک درگاه ارتباطی در بستر دیجیتال داشته باشد. اینک باید سایت خود را سئو کنید تا دربین همکاران و رغبای بیشماری که دارید صفحه شما بالاتر از صفحات دیگران به مخاطب نشان داده شود. امروزه بیش از 70 درصد از مراجعین به بیزینس های تخصصی و خدمات عمومی توسط سرچ در بستر گوگل انجام میگیرد پس در نظر بگیرید مخاطبی به کسب وکار شما نیاز پیدا میکند و اطلاعی از موقیعیت شما و نحوه وکیفیت کار شما ندارد؛ بسراغ گوگل میرود و جملاتی مانند « بهترین پارچه فروشی شهر ؛ ارزانترین پارچه فروشی یا پارچه باکیفیت برای روتختی» را سرچ میکند؛ و شما اگر در سایت خود صفحه ای با همچین کلمات کلیدی قرار داده باشید و سایت و آن صفحه را سئو کرده باشید؛ گوگل توسط ربات های هوشمندی که طی سالها ارتقاء داده شده اند صفحه شما را بعنوان پاسخ به سوال مخاطب قلمداد کرده و جزء ردیف های پیشنهادی به آن نشان خواهد داد؛ پس هرچقدر تمهیدات سئو درست تر و کامل تر باشد جایگاه صفحه شما بالاتر خواهد بود و این یعنی شانس ورود مخاطب و تبدیل شدن آن به مشتری را چندین برابر افزایش میدهد. پس تا اینجا با کارکرد سئو آشنا شدید ؛ اینکه چگونه پارتی شما خواهد بود نزد موتور جستجوگر تا صفحه شما جلوتر از رغبا و همکارانتان به مخاطبین نشان داده شود. در ادامه با انواع سئو و ساختار درست آن برای تبدیل کردن مخاطبین به مشتری؛ بیشتر آشنا خواهید شد

بیش از 50 فاکتور در سئو تأثیر گذارند

بسیاری برای بزرگ نشان دادن خدمات سئو معتقدند تا 200 عمل محافظتی و مراقبتی برروی سایت لازم است تا رنکینگ بالاتری داشته باشد اما واقعأ اینگونه نیست گرچه انجام سئو از پایه کار گسترده و سختی ست؛ ولی بطور کل حدود 50 بخش برای سئو بالای سایت دخیل هستند که از مهمترین آن میتوان به « تصحیح کدهای ssl ؛ محتوای متنی اصولی ؛سرعت لود صفحات؛ میزان کلمات کلیدی و جایگاهش در متن، ارتباط کافی با سایت ها ویا شبکه بندی خوشه ای صفحات سایت» اشاره کرد که تمام اینها در 3 نوع اصلی سئو ( سئو تکنیکال ؛ سئو داخلی و سئو خارجی) خلاصه میشوند. نکته حائز اهمیت این است لازم نیس تمام این 50 عمل را مداوم تکرار کنید تا از رغبا عقب نیوفتید؛ چون مثلآ تمهید «افزایش سرعت لود سایت» کاری ست که شما یکبار برروی سایت انجام میدهید و دیگر لازم به تکرار این وقت و هزینه نیست اما بسیاری از بخش ها را باید بطور هفتگی یا ماهیانه بروزرسانی کنید تا همانطور که ذکر شد از رغبا عقب نیوفتید چون درگاه دیجیتال بستر رغابت های بیشمار است و تعلل در بروزرسانی شما را در رنکینگ عقب خواهد انداخت.

سئو تکنیکال چیست؟

همانطور که در بالا اشاره شد تمام فاکتورهای انجام سئو در 3 بخش تقسیم بندی میشود که یکی از آنها سئو تکنیکال است. بخشی که وبمسترها و سئو کارها را بیشتر میترساند اما درواقع اینگونه نیست و فقط به کمی زمان و تمرکز بیشتری نیاز دارد. سئو تکنیکال برروی نکات تخصصی سایت تمرکز دارد مانند :

نقشه سایت:

نقشه سایت یا sitemap یک فیل MXL است که تشکیل شده از یک سری کدهای برنامه نویسی شده؛ و در اصل این فایل، آدرس تمامی صفحات سایت شما را در خود جای میدهد تا زمانی که ربات های موتورهای جستجوگر مثل گوگل به سایت سر میزنند، با کمک آن، بهتر صفحاتتان را شناسایی کنند. امروزه خوشبختانه با طراحی افزونه بسیاری از مراحل مرتفع شده اند؛ در سایت وردپرسی sitemap توسط افزونه yoast seo انجام میشود که بدلیل نیاز نداشتن به اقدامات تخصصی خاصی توسط کاربر بسیار این افزونه محبوب است؛ درصورت بروز مشکل یا سوال در هرکدام از مراحل سئو میتوانید توسط راههای ارتباطی باما دراتباط باشید

سرعت سایت

عامل بعدی در تصحیح تکنیکال سایت سرعت لود صفحات است که تأثیر بسزایی هم در استقبال مخاطب و هم موتورهای جستجوگر دارد. یعنی اگر زمان باز شدن هرصفحه از سایت شما از اندازه متداول آن که بین 3تا5ثانیه است بیشتر شود؛ هم ربات موتورهای جستجوگر این مسئله را وجود باگ و ضعف در چیدمان تشخیص میدهند و هم مخاطبین ممکن است از انتظار دست بکشند و خارج شوند از صفحه که امتیاز منفی بدی برای سایت بشمار میرود. برای اینکار نیز افزونه هایی وجود دارد تا عوامل تأخیر را برطرف کنید مانند WP Rocket یا W3 total cache که کارکرد درست هرپلاگین بستگی به سایت شما دارد. اما سوای افزونه ها عوامل دیگری چون ساختار سرور و قالب سایت شما در لود صفحات تأثیر گذار هستند که میتوانید اطلاعات جامع پیرامون «سرعت سایت» را دراین صفحه مطالعه بفرمایید..

اسکیما گذاری سایت

اسکیما گذاری تعدادی کد برنامه نویسی شده هستند که اطلاعات ویژه ای را به موتورهای جستجوگر راجب ماهیت صفحه سایت شما میدهند و این کدها را باید در بین کدهای فعلی سایت خود قرار دهید..

سئو داخلی چیست؟

از اینجاست که جذابیت کار سئو خودرا نشان میدهد و میتوان سئو را یکی از سرگرم کننده ترین کارها دانست؛ بلآخص وبمسترهایی که تازه شروع به کار کردند باید به این بخش ها بیشتر توجه داشته باشند چون رعایت عوامل زیر به تنهایی بخش اعظمی از کار سئو را انجام خواهد داد. عواملی چون:

پیدا کردن کلمات کلیدی

همانطور که پیشتر ذکر شد کلمات کلیدی همان کلماتی ست که مخاطب بشکل یک جمله در بخش جستجو گوگل سرچ میکند و شما باید توسط یکسری ابزار مهمترین و پرطرفدارترین کلمات کلیدی را پیدا کنید و با رعایت اصول محتوا نویسی آن را در صفحه خود جای دهید. باید هنگام پیدا کردن کلمات به این نکات توجه داشته باشید « که کدام کلمات مرتبط با حیطه شماست؟ کدام کلمات باید کنار هم ودر یک صفحه سئو شوند؟ یا کدام کلمات بازدهی ندارند؟» ابزارهای مختلفی برای پیدا کردن بهترین کلمات کلیدی وجود دارد که یکی از معتبرترین آنها سایت sligraph.com است که میتوانید با سرچ کلمه ای که مد نظر شماست از کیفیت و کارایی آن مطلع شوید

تولید محتوای کارآمد

یکی از اصلی ترین بخش های سئو تولید محتوای درست و اصولی ست که علاوه بر معرفی، دارای ویژگی هایی چون درگیر کردن ذهن مشتری؛ مجاب کردن به دیدن صفحات دیگر سایت؛ اشتراک صفحه یا ایمیل خود؛ و نهایتأ رسیدن به نقطه خرید است. محتوای مناسب وبسایت شامل محتوای 3گانه است که شامل «محتوای متنی، محتوای ویدئویی و محتوای تصویری» ست. در هر بخش باید محتوایی بسازید که جذابیت خواست خود را داشته باشد و همه اینها زمانی پاسخگو خواهد بود که محتوای شما سئو شده باشد؛ که ابزار محبوب آن yoast seo در بالا معرفی شد.برای اطلاع از اهمیت و نحوه نوشتن محتوای متنی میتوانید سری به مقاله « محتوای مکتوب و تأثیرش در سئو» در سایت بزنید و نمونه محتواهای تنظیم شده را مطالعه بفرمایید.

لینک دهی خوشه ای

لینک دهی خوشه ای ازجمله فاکتورهای مهم در سئو ست که ممکن است هرجایی آن را کاملآ بشما آموزش ندهند. لینک دهی خوشه ای یعنی متصل کردن صفحات سایت به یکدیگر توسط کلمات مجهز شده به لینک صفحه ؛ و شکل دهی هرمی به مجموعه صفحات که درنهایت به مهمترین صفحه ختم شود؛ اینکار هم در سایدبار ،هم متن اصلی اصلی و هم هدر یا فوتر قابل اجراست.

ایجاد عنوان برای عکس ها

از دیگر اقدامات برای سئو داخلی نوشتن عنوان برای عکس هایی ست که در صفحات آپلود میکنید و این عنوان باید ممهترین کلمه کلیدی آن صفحه باشد. البته بسیاری تمام عکس ها را با نام سایت ثبت میکنند که هرجای گوگل این عکس را خواستند دانلود کنند با نام سایت شما دانلود شود؛ ولی با عنوان کلمات کلیدی تأثیر بیشتری در سئو خواهد داشت.

سئو خارجی چیست؟

اگر تأثیر سئو داخلی در کل فعالیت سئو سایت ؛50درصد باشد ،سهم سئو خارجی حدود 30 درصد ویا بیشتر خواهد بود چون اعتبار اصلی سایت را اتصال صفحات آن با سایت ها و رسانه های معتبر دیگر رقم خواهد زد. احتمالآ مفهوم سئو خارجی را تا اینجا متوجه شده اید. تعریف کاربردی سئو خارجی خلاصه میشود در :

ایجاد محتوا در سایت های معتبر

یکی از مهمترین بخش های سئو خارجی ایجاد مقاله یا وبلاگ در سایت های معتبر وبلاگ نویسی ؛ واتصال آن به سایت خود است. یعنی بطور مثال اگر همان پارچه فروشی را درنظر بگیریم یک متن آموزشی یا تشریحی راجب کیفیت نوعی پارچه و طریقه استفاده آن آماده میکنید و بهمراه عکس یا ویدئویی در سایت وبلاگ نویسی منتشر میکنید و در دل این محتوا کلماتی را به سایت خود لینک میدهید. به این طریق به موتورهای جستجوگر این سیگنال را میفرستید که سایت شما رسمی و مرجع بشمار میرود و قابل استناد است. از معتبرترین و محبوبترین سایت های وبلاگ نویسی میتوان به «ویرگول، بلاگفا و بلاگ»اشاره که ایرانی هستند و امکانات جذابی را دراختیار محتوانویسان قرار میدهند. ازجمله سایت های خارجی هم میتوان از «blogspot.com و blogger.com» نام برد.

سوشیال مدیا

از اصولی ترین کارهایی که باید برای ایجاد وجه سایت خود انجام دهید ایجاد کانال یا درگاه در شبکه های اجتماعی یا رسانه های دیجیتال معتبر و اتصال آن به سایت خود است. اینستاگرام ، تلگرام، یوتیوب ، آپارات، لینکدین یا تامبلرد شبکه هایی هستنند که هم درگاه ورود مخاطبین متعدد با دغدغه های روزمره به سایت شما خواهند بود و هم به ربات های جستجوگر این مطلب که سایت شما یک مرجع بین الملی است را القاء خواهد کرد پس بسیار مهم است که با چه محتوایی مخاطبین خود را بسمت بزدید از سایت خود سوق دهید و گزراندن تایم بیشتری در سایت شما اهمیت و جایگاه سایت شمارا ارتقاء خواهد داد. باید توجه داشته باشید که هم دکمه یا آیکونی از شبکه ها در فوتر یا سایدبار خود قرار دهید و هم لینک سایت خودرا در شبکه های اجتماعی که جستجو و تأمین نیازهای مخاطبین در کمترین لحظه ی سردرگرمی برآورده شود. داشتن رابط کاربری مطلوب یکی از امتیازات مهم سایت که در حیطه ی سئو تکنیکال تعریف میشود.

ایمیل مارکتینگ چیست؟

سئو خارجی بخش های متفاوتی دارد که روزبه روز هم به آن اضافه خواهد شد؛ ایمیل مارکتینگ یکی از اقدامات مهم آن است. به این معنی که شما سعی میکنید مطلبی را در وبسایت خود منتشر کنید که پاسخ یا ری اکشن خواننده را برمی انگیزد و آن را ترغیب به کامنت گذاشتن و درج ایمیل خود میکنید؛ میتواند اینکار، هم با متن محتوای شما باشد وهم با وعده ی درجریان گزاشتن خبرها و اتفاقات روز و یا برای ارسال کد جوایز و ازین قبیل تمهیدات که مخاطب ایمیل خودرا به شما دهد. سپس کار شما آغاز خواهد شد و ازین به بعد میتوانید در یک برنامه منظم و دریک رپورتاژ متنی تبلیغات و سرویس های خودرا برای او ارسال کنیدو درواقع شما با این کار ایمیل مارکتینگ انجام دادین؛ هم باعث شدید مخاطب در زیر مطلب شما کامنت بگذارد که بسیار برای گوگل مهم است و هم درگاهی برای ارسال مطالب تبلیغاتی خود فراهم کردید. البته باید درقالب های جذاب ارسال کنید که مخاطب درواقع زده نشود.

کامنت مارکتینگ چیست؟

کامنت مارکتینگ هم همانند ایمیل مارکتینگ عمل میکند و جزئی از سئو خارجی ست؛ با این تفاوت که برروی کامنتی که میگیرید و کامنتی که شما میگذارید تخصصأ کار خواهید کرد. همانطور که در بالا هم گفته شد کامنت گزاشتن در زیر هر مطلب از سایت بسیار برای وجه آن نزد موتورهای جستجوگر اهمیت دارد؛ پس برای اینکار بصورت مجزا وقت بگذارید و همانطور که از مخاطبین انتظار کامنت دارید خود هم باید به صفحات آنها سر بزنید و مطلبی را در تحسین یا تأیید مطلب صفحات آنها قراردهید ؛ چون اینکار علاوه بر سئو باعث پدید آمدن یک سری دوستان کاری خواهد شد که بصورت خوشه ای از صفحات هم حمایت خواهید کرد.

روش های سئو سایت , روش های سئو سایت , روش های سئو سایت , روش های سئو سایت , روش های سئو سایت , روش های سئو سایت , روش های سئو سایت

صدای زیبا یک امتیاز ویژه است که داشتنش علاوه بر جایگاه ویژه اجتماعی باعث درآمد زایی قابل توجهی خواهد بود

سئو کلاه سیاه چیست؟

خب تقریبأ به گردنه ی راه رسیدیم و اینجاست که باید اصل و فرع سئو را بشناسید و راه خود را انتخاب کنید. عمومأ در همه ی کارها علاوه بر یک کار سرراست و درست که زمان بیشتری میبرد یک مسیر میانبر هم هست که زمان و هزینه را میکاهد ولی ریسک قابل توجهی دارد. در سئو نیز دقیقأ همینگونه است. اگر فیلم های وسترن را دیده باشید افراد با کلاههای سیاه همیشه خلافکار و بدکار بودند و کلاههای سفید را انسانهای درست بسر داشتند. در سئو ایجاد تمهیدات کاملآ اصولی طبق الگوریتمی که گوگل خواهان آن است زمان زیادی لازم دارد تا سایتی در میان رغبای بیشمار جزء چند گزینه اول باشد ازین رو افرادی وجود دارند که ربات و الگوریتم گوگل را دور میزنند و درواقع سرآن کلاه میگذارند. چند سالی ست که گوگل موتورهای خودرا با إلمان های تشخیص از نوع دیگری مجهز کرده تا اینگونه افراد قادر نباشند برای حتی مدتی کوتاه آن را گول زده و تبلیغات یا محتوای بی ارزش خودرا در اولویت قرار دهند؛ راههایی مانند «میزان بازدید و عکس العمل کاربر» که گوگل در مقابل صفحاتی که ممکن است یک کلمه کلیدی را در صفحه خود قرارداده اما مطلبی برای آن در نظر نگرفته اند و فقط تبلیغات بی ربط خود و یا بدافزار در آن قرار داده باشند؛ ازینرو مخاطب سریع خارج میشود و ربات گوگل میفهمد این صفحه محتوای قابل توجهی ندارد و آن را به مرور منفعل خواهد کرد. پس تا اینجا با ماهیت کلاه سیاه آشنا شدید و فهمیدید به سری ترفندها برای گول زدن موتورهای جستجوگر گفته میشود. این ترفندها بسیارند که میتوانید بطور کامل در مقاله ی«شیوه های کلاه سیاه» مطالعه کنید؛ ترفندهایی چون ( بهینه سازی بیش از حد سایت؛ حجمه ی غیر اصولی بک لینک ها؛ کلمات کلیدی نامرتبط) که در بلند مدت بسیار برای سایت ضرر خواهند داشت.

سئو کلاه سفید چیست؟

همانطور که در بالا گفته شد در مقابل سئو کلاه سیاه ، سئو کلاه سفید قرار میگیرد که با صرف زمان و رعایت تمام إلمان ها و نکات گفته شده در بالا سایت را بهینه سازی کنید و صبر کنید تا به مرور و افزایش بازدید مخاطب ؛ طبق الگوریتم گوگل سایت را بعنوان 5یا10 سایت مطرح در حوضه ی خدمات شما معرفی کند. نمیتوان زمان معینی برای ارتقاء یک وبسایت متصور شد چون به تمام عوامل بالا بستگی دارد؛ و همینطور نوع بیزینس شما و تعداد صفحاتی که در سایت شما وجود دارد. پس هرچقدر سئو را گسترده تر انجام دهید( یعنی بیشتر از سئو خارجی کمک بگیرید) زمان شناسایی و اعتماد ربات گوگل کمتر خواهد شد.

سئو کلاه خاکستری چیست؟

کلاه خاکستری محبوبترین نوع بهینه سازی وبسایت است که با تلفیق کلاه سیاه با سفید ؛سایت را به شیوه کلاه خاکستری ارتقاء خواهید داد. یعنی درعین اینکه اصولی و درست محتوا تولید میکنید و ترفندها را رعایت میکنید کمی هم از کلاه سیاه کمک میگیرید تا بقولی در جلوی صف قرار بگیرید؛ فقط باید مراقب باشید که در کاربرد شیوه سیاه زیاده روی نکنید که ربات ها خواهند فهمید و سایت شما را در لیست سیاه قرار خواهند داد. یکی از شیوه های خاکستری ایجاد صفحات محتوای محدود است با کلمات کلیدی نسبتأ مرتبط و ایجاد پل ارتباطی با صفحات اصلی سایت که میتوانید در مقاله «شیوه های سئو کلاه خاکستری» بطور کامل آن را مطالعه کنید.

آیا سئو تنها راه رسیدن به رتبه اول گوگل است؟

در جواب این سوال باید گفت خیر. سئو تنها راه رسیدن به رتبه اول گوگل نیست. راه پولی هم هست که بجای هزینه وبمسترها با کمی اختلاف میتوانید مستقیمأ به خود گوگل پرداخت کنید تا سایت شما در رتبه های نخست قراردهد. google adwords راهکاری ست که مخاطبین با ساخت اکانت گوگل و ورود به سیستم تبلیغاتی، کلمات کلیدی خود را انتخاب کرده و پس از رسیدن هر کلمه به صفحه اول، بابت کلیک هر کاربر روی سایت خود، به گوگل هزینه ای را پرداخت میکنند. این هزینه نسبت به سختی کلمه کلیدی تعیین میشود. یعنی روی کلمه سخت و پر رقابتی مثل طراحی سایت گاها مدیر سایت باید به ازای هر کلیک تا 15 هزار تومان هم هزینه پرداخت کند! در مقابل ممکن است کلمه کلیدی شما آنقدر آسان باشد که به ازای هر بار کلیک کمتر از هزار تومان پرداخت کنید. اما باید درنظر داشت که این کار مشکلات و خطر خاص خودرا دارد؛ یعنی علاوه براینکه باید کار را به یک متخصص شبکه بسپارید ؛ ممکن است بخاطر تحریم ها کل اکانت مسدود شود و هزینه ،اکانت و محتوا از بین برود.

کلام آخر و نمونه کارها

سئو سایت مانند طراحی سایت جزء تمهیدات تخصصی و حساس در حوضه ی دیجیتال و شبکه بشمار میرود. اگر کسب وکار یا صفحه اختصاصی یا صفحه دانشگاهی یا دولتی دارید هیچ فرقی نمیکند؛ هویت و درگاه فعالیت شما بشمار میرود پس باید برای مدیریت و ارتقاء آن ؛سکان آن را بدست کسی سپرد که تجربه و تخصص کافی در این حوضه داشته باشد و باید افرادی هم که با به زبان آوردن چند کلمه تخصصی پیشنهاد سئو سایت شمارا در کمترین زمان و کمترین هزینه میدهند باشید چون هرچقدر زمان و هزینه کمتر میشود احتمال نزدیک شدن به سئو کلاه سیاه نیز بیشتر خواهد شد.

گروه رسانه دیجیمون

آژانس تبلیغاتی دیجیمون با سالها تلاش درزمینه دیجیتال برندینگ و طراحی و سئو سایت، و جذب هنرمندان و متخصصین رسانه به نامی آشنا در این عرصه تبدیل شده است که با استراتژی تولید نابترین محتوای 3گانه ( مکتوب، سمعی وبصری) با هدف تولید محتوای منبع، پشتیبان سایت و کانال شما در رسانه های دیجیتال خواهد بود. حراست از هویت تجاری شما یک اصل برای ماست و در کنار بکارگیری بروزترین تکنیک های سئو کارآمد سعی خواهد شد تا برند شما را بدون محدودیت «حرفه» در  بالاترین رنکینگ گوگل قرار دهیم. همانطور که در اسلاید بالا ذکر شد برای کسانی که فعلآ شرایط پرداخت هزینه طراحی سایت را ندارند، تکنیک هایی وجود دارد تاهویت تجاری شان درجایگاه بالای رنکینگ گوگل قرار بگیرد؛ پس نگران هزینه و نوع کسب وکار خود نباشید باما با روش های نوین بازاریابی ،شهرت وتجارت را تجربه کنید. درزیر بخشی از نمونه پروژه های انجام شده را میتوانید ببینید؛ همینطور برای مشاوره و ثبت سفارش باما درارتباط باشید⇓

روش های سئو سایت+ روش های سئو سایت

نمونه کارها

همین الآن درارتباط مستقیم بامدیر مجموعه سفارشت رو ثبت کن

دیجیتال برندینگ چیست؟

مارک یا لوگو بدون گستره دیجیتال مانند اتومبیل بدون چرخ است. مارک تجاری درآغازین گردشِ چرخه تجارت، به صورت آنالوگ یعنی ازطریق بنرهای شهری، روزنامه

ادامه مطلب »